vrijdag 4 september 2015

Ontvang in KOM : )

Afgelopen zomer heb ik een aantal mensen mogen ontvangen in een aantal Deep Field Relaxation™ groepssessies. Wat was het bijzonder. Wat heb ik genoten. Wat heb ik een mooie terugkoppelingen gekregen. Omdat ik zelf nog bezig ben me Deep Field Relaxation™ eigen te maken (ik volgde de Foundations Course) geeft het me veel plezier een stapje in dit proces met de aanwezigen te mogen delen. Dank je wel (je weet wie je bent!) : )

En pfff... wat een lange naam! Daarom gebruikte ik de naam "Ontvang".

Op maandag 17 augustus zijn de scholen weer begonnen en ik geniet van de contacten, de routine en de regelmaat. Ik heb ook een nieuwe telefoon waarmee ik makkelijker foto's kan maken en delen (hello Facebook... oversharing, anyone?).

Dit alles heeft me de mogelijkheid gegeven, de sessies opnieuw neer te zetten... een nieuwe naam... met meer diepte... en beeld... met trots presenteer ik jullie:


KOM

En data, ik heb data!!

Er is weer KOM op deze vrijdagen:

* 20 november '15
* 22 januari '16
* 19 februari
* 18 maart
* 22 april

Het is steeds 's avonds, van 19.45 -21.45.
In het Shiva Yoga Center, op de Lindelaan 75 in Amstelveen.
Entree is €10 (betalen bij aanmelding).

Info en aanmelden via 
m:            tess@doucet.nl
t:             @spellfinder
app/SMS: 06 12481973.


Flyer met info over DFR lezing in 2014


Met KOM bied ik je ontspanning volgens Deep Field Relaxation™ van Clif en Galina Sanderson. Bij Deep Field Relaxation™ lig je op een mat, nadat ik je heb ingestopt onder een deken; de Mind Music kabbelt in je oren. Ik geef je houvast bij je schouders en je hoofd. Zo kun je ervaren dat je wordt gedragen, je mag je laten vallen, je mag (vrij) zijn.

De groep is klein: 4-6 deelnemers.

Deep Field Relaxation™ helpt bij allerlei klachten, en past vooral heel goed als je last hebt van piekeren, niet uit je hoofd kunnen komen en of slaapproblemen. Kom kan je helpen focussen en rust vinden in jezelf.

Kom je ook? Je bent van harte welkom : )

Hartegroet, en tot ziens.. misschien tot KOM : )

* een beschrijving van zo'n sessie vind je hier
* dit is de website van het Shiva Yoga Center
* zie ook de website van Deep Field Relaxation™ (in Engels, Duits en Spaans)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je helemaal naar beneden bent gescrolled! Deel je reacties hier, top. Lukt het niet? Mail me dan op tess apestaartje doucet punt com =)

Thank you for scrolling all the way down - drop a note to and fellow readers here! If you have troubles, contact me over email tess at doucet dot com.

Or Twitter @spellfinder of course. Love to hear from you <3